duminică, 25 martie 2012

People (10)






11 comentarii:

  1. fascinanta prima fotografie...pare a fi un alt fel de Zid Chinezesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-o dimineata, in acel loc, era o ceata groasa ce o puteai taia cu cutitul si in departare se vedea venind un om...atunci am avut si eu senzatia Zidului Chinezesc

      Ștergere
  2. Prima imagine pare nepământeană..
    Seară frumoasă, Vera!

    RăspundețiȘtergere
  3. prima foto e bestiala iar ultima geniala cu oamenii ce se reflecta
    cea din mijloc ma sparie

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima fotografie este despre cupluri... Două domnişoare stau de vorbă, vesele, se plimbă... În schimb domnul priveşte depărtarea, fumând pipă, in timp ce doamna este in partea cealaltă, scrutând abisul...
    A doua este despre singurătate! Spune totul!
    A treia este despre mulţimea de singurătăti, reflectarea fiind metafora iluziei, a virtualului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai un ochi atent! Imi place interpretarea ta! Bravos!

      Ștergere
  5. Uite...fata care sta pe trepte avea viața ei, ca și cei de pe pasarelă, însă pe fată te-ai grăbit să o ștergi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tocmai pentru ca are viata ei frumoasa, visatoare si in culori, am sa ii dedic o postare intreaga...

      Ștergere
  6. Uuu... Îmi place puterea simbolului. "Change" e pe drept în mişcare.

    RăspundețiȘtergere