joi, 15 martie 2012

Întârziere

S-a întâmplat să ajung în întârziere, nu cu mult, 5 minute. M-am abținut de la scuze penibile cum că a fost trafic, a sunat ceasul târziu sau am plecat în papuci de casă, și doar am zâmbit. Domnii au fost îngăduitori.
Și mi-am amintit de perioada din liceu când ajungeam mereu târziu deși locuiam exact peste drum, iar dacă profesorul se apleca pe geam putea să îi facă cu mâna mamei.
Și mi se spunea la infinit să îmi repet in fiecare dimineata fraza:  Cine se trezește devreme ajunge departe.
Și într-o zi, după ce mi s-a repetat din nou etc.etc, am răspuns zicând că  eu dimineața casc și dorm în picioare și nu am cum sa ajung departe și în orice caz nu pot să ajung departe că stau peste drum de școală, deci să înceteze cu fraza că nu mă ajută deloc... și bineînțeles că m-a dat afara pe motiv că am gura mare...uffff





14 comentarii:

  1. HAHAHAHAHAHA...extraordinara sunteti, doamna. ce caracter!!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am întârziat niciodată, chit că am alergat până la gară.
    Într-o dimineață, în fugă, m-am tamponat cu un tip, l-am răsturnat, deși nu sunt vreo matahală.
    Fiul meu cel mic este total invers mie, în sensul că, în liceu, mă înnebunise. În fiecare dimineață, pleca la școală cu taxiul.
    Astăzi, aș vrea înapoi toate diminețile când îl rugam , fără succes, să se trezească.
    Asta este viața, dragă Vera, fuge ca nebună!

    Seară frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu mi-as fi inchipuit ca nu sunteti astfel!
      Comportamentul fiului dvs. imi aminteste de cineva, hihi...
      Fuge, fuge, si noi dupa ea, sau ea dupa noi...
      O saptamana cat mai buna!
      Imbratisari!

      Ștergere
  3. :) se întâmpla în general elevilor ce locuiesc aproape de scoala, sa ajunga în clasa dupa ce intra profesorul :)) mai cunosc câteva persoane ;)
    Eu sunt în general punctuala, dar îmi place teribil programul de lucru FlexTime. La mine la firma am voie sa vin la serviciu între 6:30 si 8:30 si doar dupa aceea se considera ca ai întâtrziat - trebuie sa suni la biroul personal si sa anunt ca ori vii mai târziu, ori ca esti bolnav, dar trebuie sa anunti pâna la ora 9!
    Orele suplimentare se aduna într-un cont, minut cu minut :) E bine, stressul intrarii la ore exacte este apasator!
    Sa-ti mearga bine, Vera draga! sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La firma la tine e exceptional! Ei, asa ceva mi-ar placea si mie!
      Te pup

      Ștergere
  4. Trebuia să-ți dea și un 3.
    Asta ca să nu te plimbi singură pe afară :p

    RăspundețiȘtergere
  5. Ufff... eu urăsc orele fixe de... orice! Dacă simt că n-am libertate la program, e de rău...

    RăspundețiȘtergere
  6. Știu că am lăsat un comentariu, Vera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, l-am postat abia acum caci am fost putin ocupata in ultimele zile

      Ștergere