luni, 19 martie 2012

Când am aparatul la îndemână...




















20 de comentarii:

  1. ...prinzi momente si le imparti cu noi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Și când nu se stă cu ochii pe tine...

    RăspundețiȘtergere
  3. e minunat cand ai aparatul cu tine, doar asa nu poti pierde nicio amintire!...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fac fotografii de fiecare dată când am timp...

      Ștergere
  4. WooooW si iarasi WooooW...ce fotografii extraordinare...sunteti o fotografa de geniu.
    multumim ca impartasiti cu noi astfel de minunatii

    RăspundețiȘtergere
  5. ce bine ca ai avut aparatul la îndemâna! nu ai ratat nimic! minunate imagini, Vera draga!

    RăspundețiȘtergere
  6. uluitoare imagini...ma simt intre cer si pamant...
    felicitari Vera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Senzatia aceasta am avut-o si eu...Avionul a zburat neobisnuit de jos...si iata ce-a iesit

      Ștergere
  7. fotografii in fata carora poti sa topai in gand si sa faci pe cei care te-ar privi sa sara-n sus de-o bucurie , de-o nu stiu ce...

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca ai avut o stare cand in ai prins fotografiile astea, nici nu imi pot imagina... Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. Au ieşit bine! De sus, culorile parcă ies mai frumoase.

    RăspundețiȘtergere