sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Un weekend acasă







14 comentarii:

  1. Nicăieri nu-i mai bine ca acasă!
    Mi-ar fi plăcut şi mie ca "acasă" să însemne pe malul mării... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe fotografii...din anume motive, pe mine m-au tulburat un pic :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Heaven Is A Place On Earth... ce combinatie perfecta de titlu, fotografii si melodie! Superba marea din fotografiile tale!
    savureaza weekendul. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Piesa am ascultat-o acum cateva zile la radio, dupa mult timp in care nu o mai auzisem
      Pupici

      Ștergere
  4. fotografiile sunt superbe...pot sa-mi imaginez sunetul valurilor...iar melodia este acel element care inchide cercul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un loc cu adevarat frumos, curat si linistit. Imi place mult sa ma plimb acolo!
      Ma bucur ca ti-a placut piesa!

      Ștergere
  5. Cred ca faceti fotografii cu multa pasiune si drag
    Doamna, va citesc prin imagini si nu pot sa spun decat ca sunteti frumoasa
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc pentru vorbele frumoase.

      Ștergere
  6. sa te bucuri din plin de acest weekend

    RăspundețiȘtergere
  7. ce poate fi mai placut!!! weekend placut sa fie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ar fi si mai cald ar fi ideal. Eh dar nu le poti avea pe toate.
      Un weekend placut sa ai de asemenea!

      Ștergere