luni, 16 ianuarie 2012

Un shake de idei

- Ca să închiriez un spațiu, patronul de acolo îmi cere de patru ori prețul normal.Probabil că de la un timp, dau impresia că sunt tâmpită, ori că sunt plină de bani.Și totuși sunt două lucruri total diferite...

- În taxi...ploaie torențială...pe geam nu se vede nimic din splendoarea aceasta de oraș. Însă în oglinda retrovizoare sunt niște ochii superbi de cărbune încins, de cărbune aprins, ochii care ard și brusc...

- O prietenă dragă : clasă, inteligență, umor, frumusețe a spiritului, ochi apoși...Are un zâmbet trist. Îmi place duritatea ei care ascunde o sensibilitate imensă de copil mirat. Îmi place demnitatea ei.  O cheamă Ana.

- De câteva zile încoace mă gândesc să-mi construiesc o căsuță din lemn. O căsuță mică cu o grădină de flori pe care să le îngrijesc. Îmi place mult lemnul ca material de construcție. Are miros, are viață și are istorie. Dă senzația că îți spune o poveste...

- În lumea și timpul întoarse pe dos în care trăim, în stația de metrou, un tip înjură și vorbește singur din cauză că nu i se răspunde la telefon. Da, știu, e enervant când se întâmplă însă exista o regulă: când nu ți se răspunde la telefon din prima...nu mai insista. Sună în altă zi!
Și cu toate că știm asta, insistăm ,de-ai dracului...forțăm. ”Adică până când n-o să răspundă nesimțitul/a?” Și uite așa ne ambalam, neînțelegând că nu e vorba neapărat de nesimțire...e vorba că nu e timpul să ți se răspundă. Încearcă mâine!



25 de comentarii:

  1. 1. Tâmpită...nu!, însă un copil răsfățat de bani gata...da!.
    2. Suflă în oglindă :)
    3. Fotografiază-i ochii...
    4. Îți recomand să-ți faci o căsuță din lemn în Elveția României.
    5. Sigur nu suna la o ea? :)

    PS: lipsește ceva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Hihi
      2. Nici gand.
      3. Am sa incerc
      4. Da, mi-as face o casuta cocotata pe dealurile din fotografiile tale de acum ceva vreme
      5. E foarte posibil

      P.S. Am sa recuperez

      Ștergere
  2. cel de deasupra are mare dreptate. sunteti o rasfatata care crede ca e buna la ceva.
    lipseste ceva. lipseste talentul.

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa expunere! ganduri peste ganduri...impresii peste impresii...cat despre lemn, viseaza la casuta aceea si o sa se implineasca. (si eu ador lemnul)

    vera, nu-i mai face un favor ametitului, pardon, anonimului acestuia, postand comentariile lui nesarate...lasa-l sa musteasca in sucul lui, daca are asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!...Iata inca ceva ce avem in comun...

      Ștergere
  4. Un shake de idei ;)) simpatica concepție! îmi place mult stilul postarii tale de astazi! Ar trebui sa luam toti modelul! Gândurile zgâlțâite în prealabil si apoi spuse pe sleau, ne racoresc, ne elibereaza :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ma bucur ca ti-a placut...Asa e, e ca si cum ai trage o gura de aer proaspat si tare
      Te imbratisez!

      Ștergere
  5. Lipsește numai o fotografie;
    talentul nu poate fi pus la îndoială...

    RăspundețiȘtergere
  6. ganduri in trecere...ganduri printre ganduri...
    frumos exercitiu acela de a-ti exprima gandurile chiar daca nu au legatura unul cu altul :)

    Catalin: bunica mea ar fi spus ca esti un "domn nascut si nu facut"...si in acest caz sunt de acord cu ea...doar un domn ar sustine atat de elegant-discret o adevarata doamna cum este Vera...

    RăspundețiȘtergere
  7. Va citesc de multa vreme desi nu v'am scris decat o singura data pana acum si imi pare rau ca nu am facuto deoarece vad ca aveti rabdare sa raspundeti fiecarui mesaj in parte. Stiti, m'ati ajutat prin scrieri si poze sa privesc lucrurile cu un ochi mai atent. Acum nu se mai intampla ca la sfarsitul zilei sa spun ca a fost o zi banala si pierduta degeaba.
    Andrei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faptul ca privesti lucrurile mai in profunzimea lor, este in primul rand meritul tau...
      M-au bucurat cuvintele tale.
      O seara buna!

      Ștergere
  8. oare de ce se întâmpla totdeauna ca cel care acuza fara acoperamânt sa fie dominat de teama (sau poate rusinea) de a-si arata identitatea?!
    Lipsa de caracter este mâna în mâna cu lasitatea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deseori lipsa de caracter e in mana cu multe alte lucruri asemanatoare lasitatii...

      Ștergere
  9. toate ca toate...dar asta cu telefonul si mie mi se intampla! de multe ori atat de tare ma enervez incat in dau pe mut si ma uit la el cum suna....intrebandu-ma pana cand???

    RăspundețiȘtergere
  10. Reacţii şi reacţii...
    Mai avem până să pricepem câte ceva... :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună seara, Vera!
    Lumea , în ansamblu, pare dificilă și greu de înțeles. Luată pe bucățele, este frumoasă!
    Îmi plac ochii pe care i-ai întâlnit, și ploaia , și căsuța ta de lemn!
    Tocmai am citit un poem din gândurile tale!
    Mulțumesc și seară bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu va multumesc! O seara grozava de asemenea!

      Ștergere
  12. Refuz sa cred ca o cheama doar ...ANA.
    Apropos de telefon ...mi-amintesc ce mult mi-a placut piesa asta cand a aparut :http://www.youtube.com/watch?v=bCsUkuROdKQ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei bine...asa o cheama...
      Imi place trupa...au cateva melodii chiar foarte buna. Multumesc pentru piesa

      Ștergere