luni, 30 ianuarie 2012

Melodia unui artist






10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. tocmai de aceea, am ramas pana a terminat piesa, si pe urma am plecat cu o bucurie in suflet

      Ștergere
  2. Vera draga, violonistul îti dedica melodia, se vede clar, l-ai fermecat! Ai surprins sclipirea aceea unica din ochii lui, pozitia bratelor... figura macinata de gânduri si griji, dar oarecum destinsa, luminata prin muzica. O compozitie foatre reusita!
    Videoclipul contine imagini de vis! ador marea, iubesc vuietul valurilor, mirosul algelor, strigatul albatrosilor... îmi este vital sa o vizitez, macar o data pe an. Memory îmi provoaca frisoane de placere... interpretarea este sublima!
    Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi place nespus marea,insa mai ales pe perioada toamnei, cand capata la apus culoarea aceea calda, de parca s-ar transforma in miere...
      Ce mult ma bucur ca ti-a placut ceea ce ai gasit aici!
      Te imbratisez!

      Ștergere
  3. este sufletul lui...
    expresiva fotografie...suava melodie...am reascultat-o cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  4. cata si de placere...asa imi spun ochii :)

    RăspundețiȘtergere