vineri, 6 ianuarie 2012

Lady in purple


11 comentarii:

  1. discret provocatoare...doamna :)
    iubesc aceasta melodie a lui Chris de Burgh...

    RăspundețiȘtergere
  2. wow! eleganta si distinctie! Frumos fotomodelul!
    Fotografa însa, este cea mai cea - are multa clasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. incantator modelul! _:) si fotograful are meritul sau:)...

    RăspundețiȘtergere
  4. Oare ce s-ar fi întâmplat dacă ar fi privit în direcția opusă? :p

    RăspundețiȘtergere
  5. @Catalin .. daca ar fi privit in directia opusa acuma nu ma mai intrebam daca este acelasi personaj ca si in fotografia alb/negru :))... oricum este frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  6. Candva in centrul orasului meu... Inlocuisem o parte din coperta discului cu o hartie alba, scrisesem pe ea ,,pentru R...``.I-am intins carcasa cd-ului , el s-a uitat sa vada ce muzica ascult eu(Lady in red), amu` am aflat cit de mult iubeste el muzica si povestile din spatele ei,a citit ,,pentru R ...``era locul in care el ar fi trebuit sa scrie ceva, si-a dat seama cum arata ,,R `` .Apoi a zis ca ,,R`` e prietena lui, a sarutat-o pe obrajii ei imbujorati .A plecat , ea imediat , cu pasii hotarati, cu parul lung saltandu-i ritmic pe umeri, el mai tarziu , le-a mai scris cateva randuri si altor oameni, majoritatea fete frumoase de varsta sa , nu cea biologica intotdeauna.Candva in centrul orasului meu , eram ,,r`` si am fost asa de bucuroasa ( bucuros) ca ma tem sa fiu altceva decat un ,,anonim,anonima``

    RăspundețiȘtergere
  7. @pandhora: e o piesa superba

    @CARMEN: Multumesc draga Carmen!

    @geanina:da, tipa e frumusica. Multumesc!

    @Catalin: poza ar fi aratat diferit

    @ovi: nu, nu este aceeasi.Dar da, fata e frumoasa

    @Anonim: Erai "r" mic? Si daca intre timp ai devenit singura "R" mare fara ca tu sa stii, ai mai scrie sub anonimat?

    RăspundețiȘtergere
  8. @Vera: prin "frumoasa" m-am referit la fotografie :-)... dar este frumoasa si fata din ea :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Îmi place culoarea, senzaţia de "vintage". Piesa nu mai are nevoie de recomandare... :)

    RăspundețiȘtergere