vineri, 13 ianuarie 2012

In lumea de dincolo

17 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=p8yMI03q17g :)

    ....doar ca... nu pot sa imi iau privirea de la ea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place de acest tanar artist! Printre preferatele mele este piesa Grace Kelly

      Ștergere
  2. Vera,
    Nu-mi dau seama din ce unghi ai fotografiat!
    Splendidă imagine, prin tragismul simbolic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost amuzant sa gasesc unghiul bun
      Multumesc! Ma bucur ca va place

      Ștergere
  3. gingasa imaginea crengilor in oglinda apei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut senzatia ca sunt ca niste maini intinse spre infinit

      Ștergere
  4. ...de dincolo de oglindă, nu de dincolo... (o clipă am tresărit, am crezut altceva).
    Şi dacă puneai copacul în "picioare"? :D
    Nu, nu merge, pentru că nu se vede niciun alt element şi de "dincoace".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Am incercat, dar mi-a placut mai mult astfel

      Ștergere
    2. Aşa e, e mai bine aşa, mă corectasem... :)

      Ștergere
  5. ...un pas si acea lume se tulbura sau...te face sa te adancesti in ea...
    o imagine acaparatoare...

    RăspundețiȘtergere
  6. In lumea de dincolo de oglinda apei, totul este...de vis.
    Ai surprins o imagine deosebita, Vera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Este o lume intr-adevar plina de frumusete, ciudatenii si lucruri haioase

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. cand am apasat pe buton era in campiile Elizee, un alt colt al imparatiei sale

      Ștergere
  8. Si mie-mi plac rasturnarile astea de cer.

    RăspundețiȘtergere