joi, 19 ianuarie 2012

Copii(2)

14 comentarii:

  1. :) ce micuta e! caciula din mana pare atat de grea!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mica, mica, dar de o expresivitate uriasa...

      Ștergere
  2. "Ştiţi...mă scuzaţi!
    Vroiam să vă spun că v-a căzut fesul...
    Dacă nu vă mai trebuie...nu-i aşa că mi-l daţi mie?" :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, iata, poate fi o versiune a povestii...

      Ștergere
  3. este o fetita chinezeasca? ...tare draguta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel mult caciula poate fi chinezeasca...fetita nu.
      dar da, e tare draguta

      Ștergere
  4. ia tu caciula, ca eu am codite, mah... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador ochișorii copiilor! Și lumea din ei!!
    Seară frumoasă, Vera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de o frumusete induiosatoare...Daca exista ceva in special ce imi place sa fotografiez, aceia sunt copii.
      Seara buna de asemenea!

      Ștergere
  6. Puţină mirare, cu un strop de-ntrebare şi... multă candoare... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ,,chiar crezi ca ne furam caciula?``( ce ma amuza tetina-nlantuita, iar ochii negri... ce -mi mai placeau ochii negri ai bunicului?``

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar crezi ca ne furam caciula... ar fi fost un titlu grozav pentru postare

    RăspundețiȘtergere