miercuri, 9 noiembrie 2011

Un om și o soartă

11 comentarii:

  1. Foarte trist!
    Bunica mea avea o vorbă despre asemenea oameni- tot ce au stă pe ei, și pe sârma !( frânghia pe care se usucă rufele).
    Seară frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...și acum începe vremea grea pentru acești oameni :( !

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-mi place!

    fotografia are povestea ei si ce imi place este ca ai resuit sa o povestesti cu convingere;

    RăspundețiȘtergere
  4. Singurătatea omului dat afară din avutul său. Cîndva frigiderul spre care se uită era modern. Acum i-a ruginit.

    RăspundețiȘtergere
  5. un om care priveste in gol...si care nu-si cunoaste soarta cu adevarat...

    RăspundețiȘtergere
  6. de-am putea cu adevarat intoarce spatele realitatii...de am putea...

    RăspundețiȘtergere
  7. soarta trista ...trebuie specificat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Viaţa nu este întotdeauna dreaptă cu toată lumea...

    RăspundețiȘtergere