luni, 14 noiembrie 2011

O picătură din noiembrie


9 comentarii:

  1. ohhh...cat de draga mi-a fost melodia asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, multumesc pentru melodie! e una din preferatele mele...curand ne vom aminti de noiembrie ca de o picatura dintr-o toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O picătură mică, o alta mai mare...pe note.

    RăspundețiȘtergere
  4. am citit tot ce ati scris pe blog. n-am putut sa nu ma intreb cum a reusit dumnezeu sa puna atata profunzime, inteligenta si talent intr-un singur om...doamna, sunteti atat de frumoasa
    ma bucur ca v-am descperit

    RăspundețiȘtergere
  5. Refracţia luminii în picătură, reflexia imaginii, ambele sunt captate într-alt fel de cameră decât poate ochiul percepe. E un subiect interesant întotdeauna (deşi parcă mă face să mă gândesc la acul de seringă...). Înţepătură, sau izvor al vieţii? Sau, poate, amândouă.
    Piesa este clasică, ce-aş putea spune decât că o ador!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce fotografie perfecta! un ac de siringa? aua!
    November rain este cea mai sensibila melodie a celor de la Guns n'roses! Când a aparut aceasta piesa, stiu ca am fost deosebit de impresionata, nu doar de text si melodie, ci si de videoclip!
    Sa ai o seara minunata, draga Vera!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Pandhora: Și acum nu îți mai este?

    @Erys: Cu drag. Pot spune același lucru

    @Cătălin: Mă bucur dacă ți-au plăcut picăturile

    @Anonim: Bine ai venit!

    @Max Peter: Ai ghicit! E un pic din ambele! Și mie-mi place mult piesa

    @CARMEN: Mulțumesc. Deseori am jucat șah ascultându-le melodiile.Guns N Roses sunt o picătură frumoasă din copilăria mea...E un success piesa, cu toate cele!O seară grozavă de asemenea!

    RăspundețiȘtergere
  8. excelenta aceasta picatura! imi place mult! de Guns N'Roses ce sa mai zic! o zi faina:)

    RăspundețiȘtergere
  9. acum e un fel de amintire care doare mai putin...

    RăspundețiȘtergere