miercuri, 2 noiembrie 2011

Miercurea tăcută/ O fotografie

25 de comentarii:

  1. Curiozitatea este mai mare decât consecinţa.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce fata frumoasa...dar si curioasa...
    bun lucru curiozitatea :))

    RăspundețiȘtergere
  3. doamna, ce artista de milioane sunteti...si extraordinar de frumoasa pe deasupra

    RăspundețiȘtergere
  4. mă doare privind-o... şi nu ştiu de ce.

    RăspundețiȘtergere
  5. o domnisoara eleganta! ce strada tacuta...
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este excelentă fotografia! O încadrare de zile mari, un unghi de fugă marcat, ce mai...
    O zi superbă îţi doresc să ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. A pierdut ceva? Sau își admiră ghetuțele?
    Oricum..e superbă fotografia!
    O frumoasă zi de miercuri-toamnă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. super fotografie! :) o zi faina...

    RăspundețiȘtergere
  9. inceput de joc, nehotarare asupra directiei de mers, o pietricica ciudata? greu de zis!

    RăspundețiȘtergere
  10. O minunata fetita descoperindu-si frumosii pantofiori, sau un desen magic pe caldaram, sau asa, o pauza intre doua alergari vioaie, in haine noi si elegante! Imi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt minunate fotografiile acestea in care apar copilasi!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce dor de copilarie a trezit in sufletul meu imaginea ta!!!
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. O imagine tulburătoare ...
    N-aş fi capabil să scriu ce anume mă impresionează.
    Ansambul, presupun ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. absolut superba fotografia asta... :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cine a vorbit? Pantofiorul meu drept? :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Inocență!
    Ce poate fi mai curat?
    O seară frumoasă, Vera!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Escu: Sper că ai avut de asemenea o zi de miercuri bună.

    @Abbilbal: Este câteodată...

    @adriana: a plecat într-un final...

    @pandhora: E bună, da. Dacă n-ar fi fost curiozitatea fetei, n-ar fi fost nici poza asta

    @Anonim: Să înțeleg că fotografia vă place?

    @anastasia: m-a încercat timp de câteva momente și pe mine sentimentul acesta...

    @CARMEN: Așa-i? Îți dai seama când va fi mare

    @RobertN: Mulțumesc

    @Max Peter: Mulțumesc pentru apreciere. Și ție o seară foarte bună!

    @Sara: Mulțumesc, frumoasă mică. Și ție numai bine și bucurii!

    @geanina: Mulțumesc!

    @aA: poate toate cele

    @Mirela P.: Mă bucur că îți place.

    @Ela: Mulțumesc. A fost o perioadă în care subiectul acesta mi-a atras atenția cel mai mult

    @Aniela: Mă bucur mult dacă imaginea ți-a provocat stări!

    @Doru: Cu drag. Mă bucur că transmite ceea ce și eu am văzut.

    @Rory: mulțumesc!

    @Mona: Sau cel stâng?

    @elena stănescu: Mulțumesc

    @C.L.M: era mama fetiței la câțiva metri de ea

    @ erys: Mulțumesc. E posibil

    @Diverse: Mulțumesc

    @Little Thoughts: Da? Mă bucur atunci

    @INCERTITUDINI: Cred că nimic nu poate fi mai curat și mai frumos...O seara splendidă de asemenea!

    RăspundețiȘtergere