vineri, 25 noiembrie 2011

Miam-miamm

8 comentarii:

  1. sunteti un fotograf de toata jena ;)
    numa poze stupide in tot blogu asta

    RăspundețiȘtergere
  2. anonimului sa nu-i dai prajituri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Să o ardem pe rug, ca pe Galilei, iar peste câteva secole i se va face o statuie la Roma, ca și savantului, pentru repararea erorii. Însă, pentru anonimi este cel mai ușor de aruncat cu pietre decât să încerce să-și pună mintea la contribuție, în sens pozitiv, și să creeze ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmmm...miam!... Îmi plac la nebunie tartele cu fructe!

    @Anonim: Vezi bre că oteveu încă nu e închis!... sau dacă nu-ţi place, mută pe taraf tv!

    RăspundețiȘtergere
  5. anonimul este cu siguranta diabetic si carcotas in acelasi timp...
    eu sunt o pofticioasa...in concluzie fotografia este foarte reusita :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooo, draga mea! S-au terminat, la câţi poftiră, chiar fără să spună... Data viitoare vreau şi eu ... Apetisantă... fotografie! culori, lumină, combinaţii... Îmi place!

    RăspundețiȘtergere