luni, 21 noiembrie 2011

Leapșa

  1.Ce vârstă are cel mai vechi blog pe care îl cunoașteți?
R: Aproximativ șase ani.


  2.Care este primul blog  pe care l-ați descoperit, de îndată ce ați intrat în virtual?
R: Sunt câteva, însă nu mai țin minte ordinea și nu aș știi să spun care este primul.

  3. Regretați închiderea vreunui blog? Dacă da, care anume?
R: Până acum nu s-a întâmplat ca un blog care-mi place mult să se închidă definitiv, deci răspunsul e nu.

 4. V-ar bucura închiderea vreunui blog, dacă da,  care anume?
R: Nu.Nu văd nici un motiv de bucurie în asta.


  5. Care este blogul pe care îl vizitați cel mai des?
R:Vizitez diverse bloguri, bloguri în spatele cărora se află oameni inteligenți, oameni sensibili, oameni frumoși, oameni simpli, oameni.
Nu m-aș putea limita la unul singur.

  6.Cam cât timp credeți că poate un blog să-și justifice existența?
R:Atâta vreme cât comunică ceva fie prin cuvinte, fie prin imagini sau sunete sau orice altceva.

  7.În ce codiții v-ați închide blogul?
 R:Nu ar fi o condiție anume, ci pur și simplu într-o zi m-aș opri.

  8. Ce vârstă are blogul?
 R: Cam zece luni.

  9. Este bloggingul  un viciu, dă dependență?
R: La modul general e discutabilă chestiunea. În ceea ce mă privește, nu.


Leapșă trimisă de către INCERTITUDINI

10 comentarii:

  1. Limpede, clar, concis!
    Mă bucur că ți-ai făcut timp să intri în joc, Vera!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ploua când ai răspuns la întrebări? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @INCERTITUDINI: Cu drag!

    @Cătălin: A fost doar înnorat.De ce mă întrebi?

    RăspundețiȘtergere
  4. cu raspunsuri exacte...fara prea multe detalii! :) erai nervoasa? o zi fainaaaa.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi plac răspunsurile tale...
    Am mers şi eu la leapşa asta, dar mai demult (văd că abia acum a ajuns la tine).

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsurile sunt scurte;
    pare că ai mai fost atentă la ceva...

    RăspundețiȘtergere
  7. @geanina: O, nicidecum. Am fost doar scurtă și la obiect. O zi frumoasă de asemenea

    @Max Peter: Da, am primit-o de la Gina de curând.

    @Cătălin: Nu chiar

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum stau sama gandesc la primul blog pe care l-am descoperit.

    RăspundețiȘtergere