joi, 10 noiembrie 2011

Hihihi

Un Cocolean mai trăznit decât al meu

9 comentarii:

  1. vrei sa spui ca ai un prieten Papagal? ;)
    excelent videoclip!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Diverse: si amuzant

    @CARMEN: Da, unu ca cel din clip, numai că în 10 ani de când îl am, Cocoleanul n-a învățat să aducă papucii de casă, cel mult îi ciupește până nu mai rămâne nimic de ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. poverino....si nu poti sa spui ca nu si-a dat intereseul:)))! o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. E haios! Mă bătea şi pe mine gândul să-mi iau unul, dar nu cred că aş fi în stare să am grijă de el...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cătălin: :))

    @geanina: Da,hihi, e tare haios

    @Erys: Sunt niște creaturi tare inteligente și drăgălașe

    @Max Peter: e nevoie de multă răbdare cu ei...

    RăspundețiȘtergere
  6. ii aducea papucii, sau ii dadea papucii. Pentru ca daca se credea caine, ii dadea papucii, pentru ca ii ocupase fotoliul.

    RăspundețiȘtergere