duminică, 20 noiembrie 2011

Barol and Carol today



6 comentarii:

  1. Melodia s-ar potrivi de minune tinereţii lor...
    Văzând watermark-ul pe fotografiile din clip, mi-am adus aminte de ce-am văzut prin bibliotecă multe se asortează cu tinereţea lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. se potriveste de minune si tineretii noastre Max:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. tineretea-chiar si in cazul lor-nu trebuie sa fie la timpul trecut...

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera,
    Sper să nu te deranjez, am îndrăznit să-ți lansez un set de întrebări simpatice-

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/11/sinceritatea-absoluta.html

    RăspundețiȘtergere
  5. @Max Peter: Eu cred că s-ar potrivi și feliei ăsteia din viața lor.

    @geanina: Chiar așa! E o piesă tare drăgălașă!

    @pandhora: Cred că nici nu este

    @Cătălin: Eee..asta e altă poveste

    @INCERTITUDINI: Niciodată nu deranjați. Mulțumesc pentru invitație.

    RăspundețiȘtergere