joi, 3 noiembrie 2011

Acasă e toamnă




12 comentarii:

  1. @Cătălin: Tocmai de aceea am să încerc să mă bucur de ea, atât cât a mai rămas din ea

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place toamna, chiar și când are lacrimi de brumă1
    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  3. De-ar fi şi aici o toamnă aşa frumoasă precum cea din clip...
    A căzut bruma, a început deja să fie frig..., nu-mi mai place!
    Eu am început să visez primăvara...

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu privesc fermecata culorile frunzelor ce inca se mentin pe ramurile copacilor. O sinfonie de culori, auriu, aramiu, portocaliu, rosu, vinetiu si multe -multe nuante de verde si maro... Superb anotimp!
    Bucura-te de zilele acestea minunate! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu asociez toamna cu mierea...
    bucura-te de "gustul" ei....

    RăspundețiȘtergere
  6. fantastic anotimp plin de culoare si texturi! o zi plina:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @INCERTITUDINI: Și mie...Toamna și primăvara sunt anotimpurile mele preferate

    @Max Peter: Cea din clip e o minunăție, într-adevăr...Ah!

    @CARMEN: Mă voi bucura. Mulțumesc!

    @pandhora: da,lumina roșiatică de apus chiar că ai impresia că îmbracă clădirile în miere...E așa de frumos...

    @geanina: Mulțumesc. O seară frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acasa e toamna, in suflete e toamna. Noi insine, ne transformam intr-o toamna, si sfarsim ca o iarna geroasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Costin: Dar vine pe urmă primăvara..

    @Erys: E frumoasă plimbarea cu toamna

    RăspundețiȘtergere
  10. frumoasa fotografie:)

    Cica va veni iarna de maine:)

    Mersi de vizita:)

    RăspundețiȘtergere