miercuri, 26 octombrie 2011

Miercurea tăcută/ Este ceva în plus? în minus? nici una, nici alta?

22 de comentarii:

  1. Pai.... in plus este scrisul acela... (macar de mai scria si Freddie:) )
    Inminus este o fotografie. A ta, de exemplu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ramă faină! Dacă scria că-i făcută în România, cădeam pe spate! :-)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca acel scris strica tot farmecul pozei:)

    RăspundețiȘtergere
  4. nici una,nici alta dar rama e grozav de frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. e made in china...e fantastic:))) noapte faina....

    RăspundețiȘtergere
  6. Autograful artistei îmi lipsește mie :D!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nimic nou, totul este fabricat in China.
    Nu imi place combinatia dintre acea fotografie B&W si rama aia strigatoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasă ramă, frumoasă reclamă pentru ramă dar şi mai frumoasă fotografia care a imortalizat rama cu reclamă.

    RăspundețiȘtergere
  9. :) fotografia unei femeie frumoasa, este frumoasa chiar si atunci când este pusa sub o sticla de pe care nu a fost îndepartat textul acela ciudat ;) Happy WW!
    PS: Rama este deasemenea impresionanta !

    RăspundețiȘtergere
  10. cine e made in china? femeia sau rama? :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Un gol cacre trebuie umplut. :) Cu o amintire frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  12. e ceva ce nu stiu chinezii sa faca ?

    RăspundețiȘtergere
  13. In functie de imaginatia fiecaruia cred - ca sa raspund la intrebare! Cred ca fotografia ta lipseste - m-as aventura sa afirm...

    RăspundețiȘtergere
  14. ...Făcută pentru piaţa americană, dacă e în inchi...
    Frumuseţea fotografiei nu prea se potriveşte cu imitaţia slăbuţă a unei rame de clasă, după părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoasă fotografia, la fel și rama... În plus ce să fie?... Vreo 2-3 toamne ale frumoasei doamne din imagine?...
    O după-amiază liniștită! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. In coltul din stanga e o a doua rama oglindita sau o pereche?

    RăspundețiȘtergere
  17. O mică mărturie a ceea ce a fost… Măcar privind ne vom mai aminti…

    RăspundețiȘtergere
  18. @Digodana: La asta nu m-am gândit. Nu am cumpărat rama. Mi-a atras atenția altceva.

    @Zina: da, și scumpă.

    @Alexandru: E făcută în România, hihi. Glumesc. Mulțumesc, de asemenea și ție.

    @Dream: nu am reușit să transmit mesajul fotografiei pe care am făcut-o.

    @ pandhora: da, foarte elaborată.

    @geanina: Da. Ceea ce nu se potrivește este Grace Kelly cu made in China

    @Se-cret: ai recunoscut-o! Bravos!

    @Costin: Da,este un alt ingredient care nu funcționează. E un bâlci în întreaga imagine dacă te uiți atent

    @abbilbal: Mulțumesc

    @CARMEN: O femeie splendidă. Dacă nu ar fi fost auriul acela, probabil că aș fi cumpărat-o


    @RobertN: Da? Păi mă bucur atunci.

    @Mircea Florescu: Femeia e Grace Kelly, deci doar rama e made in China

    @Mona: Da,păcat că nu l-am cumpărat.

    @rokssana: nu știu să îți răspund la întrebare

    @LOLITA: Mulțumesc.

    @Max Peter: mai precis pentru America Latina, dar da, ai ghicit! Ești foarte atent la detalii. Bravos!

    @Sara: Sara dragă, mă bucur de cuvintele tale.

    @Simona Ardelean: E o altă ramă. Fotografia a fost făcută într-un magazin.

    @Cătălin: Nu am fost atentă. Eram concentrată pe ceea ce am văzut eu că reprezintă cadrul ăsta, uitând de restul. Colțul este de fapt o bucățică din tabloul de alături de pe raft

    @IULISA: Chiar așa!

    @INCERTITUDINI: Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere