vineri, 28 octombrie 2011

Life in pictures/ ...


Autoportret


26 de comentarii:

  1. Esti de o frumusete astrala, Vera!...
    Incantata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Păreţi o actriţă din marile filme ale cinematografiei europene.

    RăspundețiȘtergere
  3. la prima vedere, tentanta e iscodirea autoportretului minunat, a carui frumusete e certa...dar ma multumesc cu nostalgia din privirea ta, sugerata si de melodie. nostalgie, un cuvant care s-a intiparit in minte, apoi gandurile ti-au navalit catre aparatul de fotografiat...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si alegerea ta muzicala e frumoasa. Bine ca nu suntem in competitie, ca mi-ar fi tare greu..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. După Badalamenti, am mutat puţin pe Bach - suita orchestrală nr. 3. Simt că se potriveşte tare mult...
    http://www.youtube.com/watch?v=E2j-frfK-yg

    RăspundețiȘtergere
  6. Uite că am uitat să spun că îmi place tare mult autoportretul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Că ești frumoasă, am știut de multă vreme, dar că ești magnifică acum aflu!
    Fabulos autoportret!

    RăspundețiȘtergere
  8. imi pare bine de cunostinta! superba imagine :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Melancolică și privirea și piesa !
    Frumoase amândouă!

    RăspundețiȘtergere
  10. am trecut si aseara pe la tine si am lasat un comentariu dar vad ca nu a aparut...
    o sa ma repet spunand ca ai niste ochi incredibil de frumosi si o privire intrebatoare...
    cati au curajul sa raspunda intrebarilor din ochii tai? :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sti ca esti frumoasa?
    Sa ai o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Fabuloasă imagine în alb negru ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Superb autoportret! Gingășie, delicatețe, frumusețe...
    O duminică frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumusetea si simplitatea sunt asa de bine impletite! Si muzica e deosebita! Ce mai, sunt si mai bucuroasa ca te-am inclus in blogroll acum!...:)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos! Nu prea mai ramane loc de alte cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  16. O imagine frumoasa! Cata inocenta...cata frumusete...
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  17. Trebuie să mai spun odată că autoportretul îmi place foarte mult.
    O seară excelentă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Seara buna. Mie imi zboara gandul la filmele cu Sophia Loren

    RăspundețiȘtergere
  19. pun pariu ca mirositi la fel de innebunitor si de elegant. ce noroc pa aia ce va stau prin preajma

    RăspundețiȘtergere