duminică, 23 octombrie 2011

Life in pictures/ Stop crying your heart out




21 de comentarii:

  1. mă uit la ea de 5 minute şi tot m-aş mai uita.
    sugestivă!
    o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca si Anastasia, m-aş tot uita la fotografia aceasta, e deosebita!
    O duminica frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am tot chinuit să măresc imaginea asta, să văd dacă fata din imagine e desculţă, că mie aşa îmi pare. Dar cum nu am reuşit, am tot stat şi m-am uitat la poză, că tare-i faină. Şi i-am mai ascultat şi pe Oasis în vremea asta şi mi-a picat tare bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. o captaura fantastica! o zi minunata Vera!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă alătur celorlalţi ...
    Cuceritoare imagine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Spune-i să se întoarcă.
    Şi-a uitat geanta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. mereu frumoasa Vera :)
    parca pluteste in vis...deosebita imagine:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa creatura pe cararile toamnei!
    Toate cele bune! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imaginea este su-per-bă!... Am admirat-o îndelung.
    O seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai un gust deosebit şi o mare dragoste pentru frumos!
    Instantaneul tău este plin de viaţă, e o plăcere, e o invitaţie la visare.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am reușit să ascult muzica :( !
    Voi căuta pe Youtube direct.

    RăspundețiȘtergere
  12. catre soare-i calea dreapta
    razele-i cu drag te-asteapta...
    parasita-n umbra, banca e inerta
    cine are acuma grija de poseta? :)

    RăspundețiȘtergere
  13. O fotografie reusita! Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. O imagine superbă!
    O seară excelentă îți doresc,Vera!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Important este sa reusim sa iesim la lumina, sa mergem pe drumul nostru spre clipe luminoase, fara sa ne uitam in spate.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am inteles de curand ca fericirea nu e o destinatie, ci ea e insasi calea!
    Imaginea e de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu stiu daca ceva din ce as putea reda in cuvinte poate exprima reala mea parere despre ceea ce a reusit sa imi incante realmente privirea. SUPERB!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Banca, drumul sunt fragile, materialul este supus distrugerii.
    Copilăria este eternă!
    O fugă împotriva scurgerii timpului.
    Minunată compoziție vizuală!

    RăspundețiȘtergere
  19. superba combinetia fotografiei si a melodiei! ca un vis frumooooos...

    RăspundețiȘtergere