marți, 4 octombrie 2011

Ghici, ghici

La un concurs interesant.
Cerință: o scenografie structurată în așa fel încât să poată fi ușor camuflată în mai multe scenografii, adică într-un episod de la o săptămână la alta, ambientul să fie complet diferit, însă totul în același platou.
Cireașa de pe tort: posibil de realizat cu un buget strâmtat din toate părțile ca o fustă, dar excelent din punct de vedere al calității. Ha! Bineînțeles! Nimănui nu i-ar plăcea ca, la transmiterea în direct, un panou sau un artificiu să cadă la vreunu în cap în fața întregii națiuni.
Timp de expunere al proiectului: 15 minute de individ.
92% din participanți vorbesc 2 minute despre scenografie. Cele 13 minute rămase despre ce vor admira în mod special oamenii, și cum vor fi extaziați să se uite la cutare floare spânzurată în mijlocul platoului. În cele 13 minute are loc o invazie de tot felul de adjective de care eu nu am auzit vreodată. Puncte de forță lipsă, detalii de realizare lipsă, avantaje,dezavantaje lipsă, încadrare în buget da ori ba lipsă, doar cai verzi pe pereți.
Uimirea și senzația clară că am venit, de fapt, pentru altceva. Întrebarea: cum să ghicești ce va place în mod special o chestiune întregului popor? E ca și când , într-un restaurant,  aș ghici ce vrea la cina domnul de la masa de alături. E imposibil. Pot să spun ce aș vrea eu la cină, ce mi-ar plăcea mie să văd și să susțin asta cu o serie de argumente.
Cele 15 minute ale mele trec și plec cu senzația că întreaga dimineață am stat să ascult horoscopul în amor, afaceri și alte brambureli...




8 comentarii:

  1. Probabil că sunt la etapa la care se entuziasmează uşor de ideile pe care le au...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cătălin: Păcat că etapa asta nu duce la nimic

    RăspundețiȘtergere
  3. in scenografie, drumul de la cuvant la imagine este complex...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Erys: Cu un pic de ordine logică și inteligență, drumul de la cuvânt la imagine devine chiar simplu, în scenografie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Într-o asemenea situaţie, dacă n-ai imaginaţie, n-ai ce căuta în aşa ceva. Părerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Max Peter: Ai dreptate.Imaginația,creativitatea sunt unele din punctele cheie...

    RăspundețiȘtergere
  7. Multă, multă imaginație, Talent, știință!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. @INCERTITUDINI: Ingredientele necesare sunt exact cele pe care le-ați menționat!

    RăspundețiȘtergere