miercuri, 26 octombrie 2011

Dragoste









14 comentarii:

  1. M-au mişcat cuvintele piesei.
    Şi eu mă gândesc uneori că stau prea puţin cu tatăl meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bărbaţii lasă mai multă libertate de mişcare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos!!
    Ca o ploaie de gânduri..cât din noi dăruim când este nevoie??

    RăspundețiȘtergere
  4. @Max Peter: Poate vei petrece mai mult

    @pandhora: atunci postarea nu a fost degeaba.

    @geanina: da, o buna bucata din ea

    @Erys: de acord cu tine

    @Cătălin: Da.Aici ai dreptate

    @£avi H.: Mulțumesc

    @INCERTITUDINI: Poate că nu atât cât ar trebui sau am dori...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ma mai satur privind prima poza.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela: Cu mare drag

    @ρομπερτ: Thanks

    @acuarele: tind să fiu de acord cu tine

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce mult mi-a placut sa ascult cantecul, dup aia l-am si cantat soptit si gata, pa!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonim: Mă bucur. E o piesă sensibilă

    RăspundețiȘtergere