sâmbătă, 27 august 2011

Filă de jurnal (2)

O vrăbiuță pe geam, care stă mai mult pe pervazul de la cameră.
La tv aud un dialog inteligent între un stripper și o fătucă...Ce noroc că prostia nu doare. Au.
Brusc începe să plouă ca în Bacovia, parcă și geamurile se scurg, și casa, și eu...
Nikita Mihalkov. Film. Soare Înșelător.
E superb. 65 de ani și superb.
Într-o conferință e întrebat ce înseamnă iubirea pentru el și răspunde:
Cum pot răspunde la așa ceva? Fară să fiu considerat idiot...Iubirea trebuie să se reverse ca laptele pe masă...Iubirea la toate nivelurile...Chiar și aici...nu simțiți?
Lumea aplaudă.
Câți au simțit real?
Iubirea se revarsă ca laptele pe masă... frumos. Divin.
Face parte din categoria oamenilor care îmi umplu ochii de lacrimi.
Acum, o musculiță pe tastatură...Dificultatea de  a găsi cuvinte cu care să n-o strivesc...


5 comentarii:

  1. Albul laptelui şi negrul muştei; puritatea divină şi tentaţia tenebrelor...

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place comparatia...iubirea se ofera, curge, nu se lasa rugata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mult mi-a placut faza cu musculita! Parca te si vad, dansand pe tastatura, in jurul ei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sentimentul este aşa de plin, încât nu poţi să ştii cum să-l descrii în cuvinte. Oare a reuşit cineva? Eu cred că nu, doar a încercat. N-avem decât un biet alfabet...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cătălin: Mereu pe fază, dragă Cătălin

    @Erys: Mă bucur

    @Diogana: Într-un final și-a luat aripioarele și a plecat pe drumul ei

    @Max Peter: Câteodată tăcerea exprimă mai mult decât cuvintele...

    RăspundețiȘtergere