luni, 22 august 2011

Dar în sus?




E noapte. Covorul meu e crem cu vișiniu. Afară e urât. E liniște și mă doare capul. Aș dormi însă nu reușesc, iar număratul oilor nu și-a făcut niciodată efectul la mine. Încerc să găsesc o altă soluție, însă se blochează la un punct.

O furnică se uită în sus la un gândac
Un gândac se uită în sus la un șoarece
Un șoarece se uită în sus la o pisică
O pisică se uită în sus la un câine
Un câine se uită în sus la un cal
Un cal se uită în sus la un elefant
Eu mă uit în sus la Dumnezeu
Dumnezeu se uită în jos la noi toți
Dar în sus?


4 comentarii:

  1. exact cum spui , in sus e numai Dar!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. dulce foc!
    Ah! nici tu nu poti sa dormi? si eu m-am rasucut pe toate partile, mai bine de o ora si nu am putut sa adorm. Este prea cald... sunt la laptop... cânva au sa-mi pice ochii-n gura :))
    Somn usor draga Vera! sa ai vise senine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Elefantul se uită în sus la o girafa, girafa se uită în sus la o pasăre, pasărea se uită în sus la un avion, iar din avion se uită în sus, la stele, Dumnezeu...

    RăspundețiȘtergere