sâmbătă, 20 august 2011

Astăzi



Astăzi un cocoș nebun a luat-o razna și cântă la prânz.
Astăzi e înnorat.
Astăzi, cineva, de pe malul celălalt al oceanului , îmi spune că vara  începe să treacă.
Parcă e mai bine. Poate pentru că vara aceasta nu mi-a plăcut atât de mult precum celelalte. Poate pentru că a fost amânată, iar o vară amânată nu dăruiește o bucurie la fel de mare ca o vară pur și simplu. Poate pentru că orice lucru amânat conține, atunci când se împlinește, o anumită doză de oboseală, care scade din uimire și bucurie.
Astăzi am mers desculță prin iarbă. Mi-a fost dor...


4 comentarii:

  1. Eu m-am mulţumit cu un fluviu;
    am uitat să mă descalţ :p

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cătălin: Păi cum Cătălin?Vrei să spui că ai intrat încălțat în fluviu?...Sper că ai avut papuci anti-apă,hihi

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-e dor de Ariatica mea draga. Poate ma voi muta pe-acolo, candva...Nu se stie niciodata, e si multa iarba acolo, nu doar nisip auriu! Da, e cazul sa vina toamna, pentru ca dupa ce trece si iarna...va fi in nou Primavara! Numai bine, Vera!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mirela P.: Poate cu ocazia următoare ne și întâlnim!

    RăspundețiȘtergere