miercuri, 22 iunie 2011

Puțină magie


Încă nu reușesc să văd ce mâncăruri pune mama pe masă,dar știu că sunt delicioase deoarece mirosul deja m-a îmbătat.De aceea când merg,dansez și rochița mea cea noua valsează împreună cu mine.
Tot astăzi m-am întâlnit cu un vrăjitor.Avea și baghetă magică.Mi-a spus că atunci când voi mai crește mi-o va face cadou,iar eu sunt bucuroasă fiindcă atunci voi putea să mă lupt cu toate problemele lumii.

Acum am mai crescut și mi-am dat seama că totdeauna începem cu ceea ce este mai simplu: să ne luptam cu marile probleme ale universului.Ne trebuie timp însă pentru a afla că privirea unui copil poate fi mai dramatică decât priveliştea unui cer înstelat.


4 comentarii:

  1. Da, puţină magie poate şterge, chiar şi doar pentr-un moment, privirea dramatică a unui copil, dar şi a unui adult. Perceperea durerii, a unei drame de către un copil este mult mai intensă decât a adultului. Cum de-i rezistă sufleţelul? Fără a se socoti labilitate emoţională, are capacitatea de a trece mai uşor de la o stare la alta (dar nu uită...).
    (îmi plac mâinile)

    RăspundețiȘtergere
  2. ...şi problemele lumii se vor lupta cu tine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu daca mai exista cineva care sa nu-si fi dorit macar o singura data sa atinga intr-un fel o stea,ceva de neatins, nu stiu pentru cit timp va mai fi cineva, care vazind ca vine pe lume un copil ,sa nu se priceapa ca pe pamant a venit o bucatica de cer si doua stelute.Si tu , in rochita ta care valseaza in Simfonia Mamei, sa ramai un copil , o bucatica de cer , cu doua stelute , din destul ca sa rezolvi toate problemele lumii, iar de vrajitori sa scapam cu Voia Bunului Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Realitatea se scufunda, imaginatia pluteste
    Zambeste daca poti cand adevarul te ameteste."

    RăspundețiȘtergere