sâmbătă, 25 iunie 2011

O zi de sâmbătă


M-am trezit brusc fără să-mi amintesc vreo scenă din tot visul.
Afară e cald și voie bună.Adie vântul,iar rochia mea cu motiv floral îl ține de mână și se mișcă în sintonie cu el.
În piață tarabele sunt pline de legume,de fructe,de arome.Am cumpărat brânzeturi de la o tanti care povestește de fiecare dată cu câtă dragoste pregătește toate cele la ea în ogradă.Poate tocmai de aceea sunt atât de delicioase.
M-am întors la apartament cu tramvaiul.Îmi place mult să mă plimb cu tramvaiul.Posibil să fie și din cauză că unde trăiesc eu nu sunt tramvaie.Străduțele înguste permit trecerea a maxim patru persoane și un tramvai ar fi în plus.
Din merele roșii cumpărate a ieșit o plăcintă gustoasă din care am mâncat o bucățică înainte să ajung aici,la grădina zoologică.Un elefant își caută mama,iar girafele de lângă parcă dansează un vals cu gâtul în momentul în care se mișcă.Este și un lac de lebede iar eu mă bucur ca un copil.Și când te gândești că unii se plictisesc de copilărie, se grăbesc să crească,iar apoi tânjiesc să fie din nou copii, mai apoi alții își pierd sănătatea pentru a face bani ca pe urmă să își piardă banii pentru a-și recăpăta sănătatea.Deseori ne gândim cu timp la viitor și uităm prezentul,iar astfel parcă nu trăim nici prezentul nici viitorul,parcă trăim ca și cum nu am muri niciodată și murim ca și cum nu am fi trăit.

Dean Martin-Volare

Asculta mai multe audio diverse

4 comentarii:

  1. Cat de frumos si plastic ai scris! Imi imaginez nu doar scenele, ci si mirosurile, aroma placintei cu mere! Strazi inguste, o fi Venezia mea draga?! Numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. o zi plina! minunata! vreau si eo o bucata de placinta cu mere...
    O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cătălin: Da,lucrările de restaurare sunt amânate...

    @Mirela P: Mulțumesc pentru aprecieri!

    @CARMEN: Cu drag!Unde o trimit?

    RăspundețiȘtergere