marți, 28 iunie 2011

În timp ce...


Am aflat că unii au fost trecuți în lumea drepților în timp ce noi dormeam sau mâncam sau ne iubeam.
Acum în timp ce pregătești o cană de cafea ,îmi povestești de anumite popoare din Atichitate și despre cum socoteau ei doar zilele fericite.Ba chiar îmi citezi cazul unui înțelept care în pragul morții și-a făcut un epitaf în care spunea că a străbătut cincizeci și șase de ani și a trăit patru...
În timp ce pregătesc dulceața mea preferată de cireșe amare îți spun că poate dacă ar fi luat,ar fi învățat,ar fi apreciat câte ceva și din zilele nefericite,probabil ar fi trăit mai mult...
Și toate acestea în timp ce afară cade prima zăpadă.Ninge indolent și frumos,ca într-un basm nordic,iar în câteva momente crengile înghețate ale oțetarilor vor avea bandaje albe...

6 comentarii:

  1. Din cei 50-60 de ani pe care ii avem pe aici, vii sunt doar cateva zile. Sunt zilele in care am iubit cu adevarat, zilele in care am urat cu patima, zilele in care am simtit efervescenta, zilele in care am ras cu lacrimi, ras sincer de copil gadilat, zilele in care am avut orice fel de simtamant uman, dar dus la cote de zei. Restul anilor... ne scapa printre degete, viata fiind, de fapt, o foarte buna hoata de buzunare.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...I don't know why nobody told you
    how to unfold you love
    I don't know how someone controlled you
    they bought and sold you...

    RăspundețiȘtergere
  3. A-dooor dulceaţa de cireşe-amare!
    De răscolit prin amintiri cu muzica aceasta!
    Cătălin zise bine: stinge lumina! (la timp)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă pui pe gânduri- cât din cât viețuim trăim cu adevărat?
    Carpe diem!!
    O seară frumoasă, Vera!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nefericirea nu e tocmai o nefericire , dupa cum lupta cu maladia secolului nu e chiar o lupta, e o ingaduire , asa cum ingadui un copil care n-a fost iubit niciodata , iar acu tranteste cu trupul lui de pereti ori pe podea, apoi si cu obiectele care-i vin la mana.Nefericirea e tocmai ca o dulceata de cirese amare,stii ca e amara, dar stii ca nu e numai amara.Si anotimpurile sunt altele in suflet, altele decat cele de afara , dar dupa modelul lor, ranile trupului si sufletului sunt altele decat cele ale crengilor inghetate ,dar la fel, dupa modelul Lui.

    RăspundețiȘtergere