marți, 21 iunie 2011

Friends will be friends


Am ieșit să-mi dezmorțesc corpul după un drum lung.
În plimbarea mea am întâlnit niște vechi amice de cafea și cu care mai pierdeam vremea la o țigară.Nu le-am mai văzut de mult timp.Tot de atunci nici nu am mai fumat.
Să merg la ele? Și dacă nu mă  mai recunosc?Și dacă mă întreabă ce regret din tinerețea mea?Cum să răspund că nu știu prea bine ce regret?Mulți spun că dacă ar lua viața de la capăt ar trăi-o la fel...
Totuși acum sunt ocupate la un pahar de vorbă și e mai bine să-mi continui plimbarea...



7 comentarii:

  1. Ce şarpe are pe picior! :p
    Este ceva în neregulă cu "mai pierdeam vremea la o ţigară"...

    RăspundețiȘtergere
  2. "prietenii adevarati sunt ca stelele, uneori nu-i vezi, dar stii ca totdeauna sunt acolo"
    Bine ai revenit! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eeei, dar sunteţi tinere, dragele mele! Regretele vin mai târziu... Cât despre ce-ai face dacă ai lua viaţa de la capăt? eeei, depinde de context... Şi nu ai trecut mai departe... le-ai pozat pentru noi!
    Bine ai revenit! O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera,
    Chiar ai rezistat să treci, fără să stai cu ele?
    La sfârșitul săptămânii am cea mai teribilă întâlnire! O aștept de cinci ani!!
    O seară frumoasă îți doresc!
    p.s. mă bucur că te-ai lăsat de fumat!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ai simtit ca nu trebuie sa te opresti, atunci ai facut bine. Daca va mai fi sa va intalniti, va fi, si poate veti si povesti cu acea ocazie...
    Nu stiu de ce, eu am sentimentul ca e un drum inchis... Tin de trecut, de alte vremuri sau principii...

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase fete... Tu esti si mai frumoasa! Puteai sa te opresti. Adevarul este ca nici eu nu ma prea opresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cătălin: Defapt este o frază scrisă prin semne.
    Ai ghicit.

    @CARMEN: Că bine spui!
    Mulțumesc.

    @Danielle Wolf: Zici?Bine te-am regăsit dragă Danielle!

    @INCERTITUDINI: Păi în cazul asta îți doresc multă baftă!Să ne povestești cum a fost!

    @acuarele: Știi,și eu am același sentiment...

    @Mirela P.: Mulțumesc!Ești o drăguță!

    RăspundețiȘtergere