vineri, 13 mai 2011

Nu știu


După o lungă călătorie. 
- Draga mea,îmi spui,au fost oameni care te căutau de multă,multă vreme.Cred că vroiau să îți spună ceva,sau să îți dăruiască ceva.
Nu știu. 
Și au ajuns într-un final la tine.Chiar așa!Însă au ajuns atunci când tu erai plecată în căutarea lor... 

Iar acum eu aș vrea să pot cânta din tot sufletul așa cum cânta Edith Piaf: ”Non,je ne regrette rien...”,dar rămân fără glas.Tac.Oare de ce?Pentru că visez la o elocvență mai profundă decât a cuvintelor?Sau pentru că nu mai vreau să spun nimic?Sau pentru că nu mai cred în nimic?
Nu știu

8 comentarii:

  1. de multe ori cuvintele n-au semnificatia potrivita unor stari...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eeei, eu am încremenit cu ochii la poză... după ce am parcurs textul...
    Cătălin cred că are dreptate ... uneori e nevoie şi de o pauză de limpezire ...
    O seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  3. De-abea de atunci , de cind nu mai crezi in nimic incepe a copilari iarasi sufletul, incepe a-si regasi tineretea credintei in Dumnezeu , vigoarea ei tacuta pe chip si nu vorbita ori lamurita prin gestual.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imposibil ca un suflet IMENS si plin de frumusete ca al tau sa nu creada in nimic. Citesc, privesc, si simt nu numai ca tu crezi, dar ca i-ai putea face si pe altii sa creada.
    Vera, vrei sa te alaturi Povestii parfumate dintre bloggeri?
    Am adus cu mine parfum de tei si Povestea teiului! Inca nu au inflorit teii, dar prefiguram acest frumos moment prin povestea noastra parfumata. Iata linkul:
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/05/povestea-teiului-parfum-de-tei/
    O sambata si o duminica frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este haioasă: te pune să sări coarda!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Danca Danela: Cât adevăr în spusele tale!

    @Mirela P:Îți mulțumesc pentru cuvintele frumoase!Îmi ung sufletul.Mi-ar fi făcut plăcere să mă alătur vouă însă e o perioadă un pic mai aglomerată și nu am găsit inspirație necesară pentru a publica ceva.Poate data viitoare!

    @Cătălin: Da,haha!De parcă nu aș sării suficient toată ziua.

    RăspundețiȘtergere
  7. Danielle Wolf: Promit să iau o pauză curând...

    RăspundețiȘtergere