miercuri, 18 mai 2011

Miercurea tăcută/Amestec necolorat







20 de comentarii:

  1. Deosebite fotografii. Aia cu catelul e cea mai draguta, Insa am zambovit cel mai mult la ultima, cea cu chipul de fata cu ochi limpezi.
    Seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Amestecul tau necolorat e tacut...dar atat de sugestiv. Ii simt culorile dincolo de nonculori. Alb negrul nu face decat sa starneasca imaginatia. Sensibil alese, felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Deosebite fotografii. Aia cu catelul e cea mai draguta, Insa am zambovit cel mai mult la ultima, cea cu chipul de fata cu ochi limpezi.
    Seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mister și umbră,alb și negru,fără cuvinte!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase fotografii, pe mine m-au impresionat placut, te felicit sincer! De la vcea cu catelul incoace, aproape toate sunt excelente :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi place postarea! În felul meu, am şi legat fotografiile. M-am oprit să-l mângâi puţin pe cuţu (aşteaptă cam de mult...), am împărtăşit nehotărârea de a trece pragul spre lume, spre lumină, mi-am răsfăţat ochii şi sufletul cu minunatul chip pe care citesc curiozitate, încântare, dar şi puţină ... neîncredere - poate greşesc.
    Felicitări! Ştii să ne pui la ... treabă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place si cea cu catelul, dar mai mult ultima foto. Te invit sa te uiti si la WW la mine:http://lhutanu.blogspot.com/2011/05/miercurea-fara-cuvinte_17.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Alb şi negru, două non-culori, cu atât mai sugestive prin asta...

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase fotografiile, cea cu catelul imi place mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. imaginile tale sunt foarte frumose. o zi de miercuri frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca-n viață!!!

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/05/viata-la-tara.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place foarte mult ce-a de-a doua fotografie...e foarte spirituala!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. La omul cu braţele încrucişate este fotografiatul interzis?

    RăspundețiȘtergere
  14. e greu sa ma decid la o fotografie, fiecare are povestea ei, iar lipsa culorilor intensifica perceptia...

    RăspundețiȘtergere
  15. Expresive toate..a patra imi place cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pe marginea celei de-a treia fotografii se pot tese multe povesti ...

    RăspundețiȘtergere
  17. Bună Vera !
    Ai zice că e aşa multă culoare şi totuşi nu e imaginatia liber lăsată te îmbie la visare , acolo este roşu sigur iar dincolo este mult verde sau poate invers , cine ştie cert este că ai de-ales.

    RăspundețiȘtergere
  18. A treia si a patra imi plac cel mai mult!...

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut. Imi plac fotografiile 4 si 6. Inedit titlul dat de tine fotografiilor alb-negru. In fotografia 4 personajului i s-a deschis usa catre un nou drum, iar dupa lumina care se revarsa in incaperea intunecata, se arata un drum fara obstacole. Ultima fotografie este un portret foarte frumos, expresiv tare personajul tau. Numai bine

    RăspundețiȘtergere
  20. (astazi am ajuns si eu... pc-ul mi-a facut figuri!)
    o serie în alb si negru... frumoase ipostaze! :)

    RăspundețiȘtergere