duminică, 3 aprilie 2011

Primăvară







8 comentarii:

  1. Parcă ar fi un tablou la Luvru cea de-a treia fotografie...

    RăspundețiȘtergere
  2. O grădină a primăverii! atât de colorată, de ... parfumată! (preferate: 2 şi 6)

    RăspundețiȘtergere
  3. Te invit în grădina mea de suflet ... parfumat! Ţinută sport e de purtat, abia am terminat-o ... de udat!

    http://popasuriprincopilarie.blogspot.com/2011/04/un-colt-de-suflet-parfumat.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera,
    Ai o grădină superbă!!
    Te voi invita pe blogul Mirelei Pete.
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumusetea florilor de primavara, din care disting , asa, ca si cum ar iesi din fotografie, mirosul superb al magnoliilor, e plina de vraja in aceste fotografii!
    Si pentru ca Gina te-a ...adus la mine prin link, sper sa accepti sa participi la Povestile parfumate din fiecare saptamana. Aceasta e absolut fascinanta! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cătălin: Mai știi

    Danielle: Mă bucur că grădina mea ți-a oferit un moment frumos

    INCERTITUDINI: Mulțumesc!Mă bucur că vă place!

    Mirela P. : Bine ai venit Mirela!Îți mulțumesc!
    Desigur!Mi-ar face mare plăcere!

    RăspundețiȘtergere
  7. Parca nici nu mai e asa frig afara! Parca nici nu mai e asa mult pana la Paste! Niste imagini care incanta ochiul si sufletul. O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. daca ar trebui sa aleg o floare, le-as alege pe toate! :)
    Iar melodia e deosebita, acum o ascult pentru prima oara.

    RăspundețiȘtergere