duminică, 17 aprilie 2011

Amintire de parfum


 Am primit o invitație să scriu despre un parfum folosit înainte de 89.Un parfum produs în România.Dar pentru ca nu am apucat să folosesc vreun parfum românesc din perioada aceea, nu pot face acest lucru.
Singurul miros pe care-l am în minte,în simț e mireasma parfumului pe care mama mea îl folosea.Nu se găsea de cumpărat în magazine fiindcă îl făcea chiar ea.Rețeta desigur nu o pot dezvălui însă pot descrie mirosul florilor de cireș îmbinate cu cele de magnolii.Un miros unic,foarte fin,plin de prospețime,elegant,sublim.Îmi plăcea să îmi plimb mâinile prin părul ei cârlionțat ca apoi să îmi rămână pe piele acel miros.Aceasta este una și unica amintire legată de un parfum din România de dinainte de 89...

9 comentarii:

  1. Dacă ar fi avut mai multe reţete...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu tin minte ca mama punea sapun intre haine, iar mirosul dainuia. Abia anul asta am reusit sa gasesc un sapun solid care sa miroasa cum miroseau cele de cand aveam eu 5-6 ani. De parfumuri de atunci nu imi aduc aminte...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vera,
    Și eu am primit invitația de la Mirela.N-am scris , pentru că s-a întâmplat ca postarea mea cu numărul 1000 să fie astăzi- adică de Florii.Și de Simfonie.
    Văd eu cum o să mă descurc cu Mirela..
    Îți las un strop de culoare
    -http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/04/potirul-ei-de-portelan-laleaua.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera, cat de sublim...simplu dar complex, scurt dar lasand o nostalgie care parca ma cuprinde asa, pe timp nelimitat...O scriere de suflet, un Parfum de calda si duioasa amintire! Foarte frumos...!
    @Gina, am citit frumoasa ta postare despre lalele, poti lasa si pe maine, nu e graba. Flori pentru voi, astazi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat!!! O astfel de amintire cu parfum nu s-ar fi găsit în niciun flacon...
    Frumoase fotografii! Bravo! Preferata mea: a doua - mi-a tăiat răsuflarea! e superbă!

    Nu m-am apucat încă de lucru la postarea provocatoare... am oarece probleme de ... alegere. Iar când ai mai multe opţiuni, idei, nu iese nimic bun - o ştiu din experienţă. Voi vedea ... mai este încă din Azi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca acesta este cel mai frumos parfum.

    RăspundețiȘtergere
  7. flori de ciresi si magnolii?! un parfum fascinant... Mamicile miros totdeauna atât de bineeee!

    RăspundețiȘtergere
  8. Gata!!! Am adus ... parfumul meu din amintiri:

    http://popasuriprincopilarie.blogspot.com/2011/04/parfum-din-amintiri.html

    O experienţă interesantă, plăcută, amuzantă toată această provocare! Sunt încântată!
    O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu imi amintesc de parfumul de lavanda dinainte de 1989.Era o sticla alba cu dop anost alb din plastic dar mirosea frumos a lavanda.O alta sticla albastru inchis era Lavanda fina, mai scump si mai persistent.Mama mea le-a folosit o viata.Imi amintesc si de sapunul Vis mirosea foarte frumos.Eu sunt generatia care iubea atunci Abba si BonyM si stiu ca ne straduiam sa obtinem de la bisnitari deodorant Fa si Bac.Mult mai tarZiu au aparut deodorantele Impulse si puloverele Schetland.Isi aminteste cineva? Daniela

    RăspundețiȘtergere