luni, 14 martie 2011

Lasă-mă să-ți cânt un vals

 Este sfârșitul verii.Meteorologii au promis trei zile consecutive de ploaie si frig intens.
Mireasma ultimii nopți de vară mă mângâie și se joacă prin păru-mi ciufulit.Eu am să îi ofer în schimb un vals petrecut vara și cântat la a mea ghitară :

Lasă-mă să-ți cânt un vals
Venit de nicaieri,
Venit din gândurile mele
Lasă-mă să-ti cânt un vals
Despre acea seara de vară
Ai fost pentru mine
Tot ceea ce am visat
Dar acum ai plecat
Ai plecat departe
Pe o insulă de ploaie
A fost pentru tine doar o seară de vară
A fost pentru mine mai mult de atat
Vreau doar încă o incercare
Vreau doar încă o altă seară de vară
Chiar daca nu e bine
Ai însemnat pentru mine mult mai mult
Decât altcineva întâlnit înainte
Nu am nici o amărăciune
Niciodată nu voi uita acea seară
Chiar și mâine în alte brațe
Inima mea va fi a ta până la moarte
Lasă-mă să-ți cânt un vals
Venit de nicăieri,din tristețea mea
Lasă-mă să-ți cânt un vals
Despre acea seara de vară...


George Gershwin - Summertime

Asculta mai multe audio diverse

4 comentarii:

  1. Frumos, expresiv chip...,
    "Niciodată nu voi uita acea seară
    Chiar și mâine în alte brațe
    Inima mea va fi a ta până la moarte
    Lasă-mă să-ți cânt un vals
    Venit de nicăieri,din tristețea mea
    Lasă-mă să-ți cânt un vals"
    ... iar Gershwin e ... răvăşitor ...

    O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te invit cu deosebită plăcere pe Blue Rose, cel de-al doilea meu blog! S-ar putea să-ţi placă... (l-am avut închis o vreme ... îl avariasem din setări...)

    RăspundețiȘtergere
  3. Catalin: Data viitoare ma voi stradui mai mult :)
    Danielle Wolf: Cu mare drag voi veni pe Blue Rose!

    RăspundețiȘtergere